Tip voor je eigen kids

Haai!

Mijn zoon is mijn vaste model, logisch met zo’n mooi koppie.
Ik geniet ervan om mooie foto’s van hem te maken, dit is nog het leukste als hij lekker aan het spelen is en ontspant..
Vandaag hadden we zo’n momentje, het licht was prachtig in huis en daar wou ik even gebruik van maken!
Ik heb een kussentje tegen de muur gelegd en zij tegen Levi dat hij daar mocht zitten. Dat deed hij (natuurlijk) en ik maakte wat mooie foto’s. Ik was direct verkocht! Alles was gewoon goed : het licht,zijn blik, zijn schone gezicht(dus geen snotjes,kwijl etc :-)) en de manier hoe hij rustig zat. Hij blijft ,ofcourse, geen half uur zitten,maar voor een serie wou ik wat meerdere leuke foto’s van hem hebben. Ik heb m’n camera even naast me neergelegd en ben even met hem gaan spelen. Zodra hij geconcentreerd aan het spelen was, heb ik m’n camera weer gepakt en heb hem tijdens het spelen gefotografeerd, met de nodige pauzes ertussen.
Juist die momenten die niet geposeerd zijn,in combinatie met prachtig natural light, zijn zo kostbaar! Je krijgt dan foto’s van hoe je kindje echt is.

Als je zelf niet zo goed bent in foto’s maken en wel graag mooie levendige lifestyle foto’s wilt van je kindje en van jezelf en /of partner aarzel dan niet en neem contact op. Voor een kleine investering in een herinnering die voor altijd bij je blijft..
Met lifestyle foto’s zet ik dagelijkse/gezellige gebeurtenissen op de foto. Bijvoorbeeld: samen koekjes bakken, een leuk spel doen, verfen, picknicken en zo verder… Gewoon zoals jullie zijn als gezinnetje. Je kindje(s) kunnen lekker zichzelf zijn en hoeven niet verplicht de hele tijd stil te zitten. Desnoods gaan we een stukje rennen ;)
Wees zelf in het mooie moment en geniet!

God bless!
Liefs Channe

20140215-213649.jpg

20140215-213722.jpg

Leave a Reply

